Námi nabízené lekce

TRX trénink, cvičení Brno

TRX cvičení probíhá pomocí nastavitelných popruhů tzv. závěsný systém. Ke cvičení využíváte pouze váhu vlastního těla. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachovány všechna pravidla funkčního tréninku. TRX cvičení celkově zlepšuje fyzickou kondici, posiluje CORE - střed těla, tvaruje postavu. Není omezeno věkem ani kondicí, dá se využít i jako skvělý doplněk fitness nejen pro ženy v kombinaci s aerobním cardio tréninkem.

The GRID - Foam Rolling Therapy Brno

Koncept cvičení na válci The Grid (TP Therapy), je zaměřen na trénink tzv. fasciální sítě (všechny vláknité kolagenové, pojivové tkáně v těle, spojující a obalující všechny svaly a orgány v těle), a to zejména na zvýšení její elastičnosti a odolnosti. Při zvýšení těchto dvou parametrů zvýšíme odolnost vůči zranění, urychlíme regeneraci a zvýšíme efektivitu tréninku. Pomocí pěnových válců The Grid, které mají speciálně upravený 3D povrch, usnadníme průtok krve svalem a zvýšíme přísun kyslíku ve svalu. Získáme zpět elasticitu a poddajnost svalů, kterou ztrácíme díky „spoušťovým bodům“ (trigger points), které vznikají mechanickým přetížením nebo poškozením určitého snopečku svalových vláken. Po poškození se sval stáhne a ztuhne, dochází ke snížení jeho prokrvení, přeměně svalových vláken na vazivo, ztráty pružnosti, rozsahu pohybu a oslabení. Na lekcích se zaměříme na myofasciální masáž hlavních svalových skupin, dále se zde setkáte se základy diagnostiky tělového aparátu a funkčními cviky zaměřenými na střed těla pomocí pěnového válce The Grid.

Kruhový trénink Brno

Neomezujte se pouze na jedno náčiní. Dopřejte svému tělu komplexní trénink pomocí přesně volených cviků, procvičujících všechny partie vašeho těla. Vystřídáte aerobní, posilující a dynamické cviky. Jednotlivá stanoviště se střídají za sebou v pravidelných intervalech (30-90sec.). Při cvičení se můžete setkat se závěsným systémem TRX, RIP trainerem, volnoprostorovými cviky, činkami, kettlebells, expandery, overbally, medicimbaly a dalšími pomůckami. Cvičí se ve skupině 5 - 11 lidí.

Intervalový trénink Brno

Kardio cvičení, pozitivně ovlivňující spalování tuků a urychlující metabolismus. HIIT (vysoce intenzivní intervalový trénink) je založen na střídání fyzicky náročných a výbušných cviků se cviky méně náročnějšími a odpočinkovými. Cvičí se převážně s vlastní vahou těla, ale můžeme použít i popruhy TRX, švihadla, činky a další pomůcky. Intervaly cviků jsou 30-90 vteřin. Jednotlivé bloky intervalů jsou od sebe odděleny pauzami. Lekce probíhaji ve skupině 3-8 lidí. Přijďte zlepšit svoji kondici a spálit tuky!

Kruháč pro začátečníky Brno

Začátečnický level kruhového tréninku. Na každém stanovišti cvičíme ve dvojicích, 30 vteřinový interval intenzivního cvičení se střídá s 30 vteřinami odpočinku. Každý cvik na stanovišti opakujeme 4-5 x, po té následuje přesun na další stanoviště. Jedno kolo kruháče zahrnuje 4-5 cviků, pomocí kterých procvičíme a posílíme všechny svalové partie těla. Při kruháči využijeme popruhy TRX, vlastní váhu těla, overbally a další cvičební pomůcky. Cvičímě ve skupině 4-10 lidí.